Τρίτη 31 Μαρτίου 2020

ΕΜΕΤΙΚΟ ΑΝΘΟΛΟΓΙΟ

Πρέπει να εξηγήσω πως ούτε θέλω ούτε φιλοδοξώ να γίνω απολογητής της Αριστεράς για κανέναν απολύτως λόγο. Σιχαίνομαι όμως την απόπειρα βιασμού της αλήθειας απ΄ όπου και αν προέρχεται και δυστυχώς ο θάνατος του Μανώλη Γλέζου, από κάποιους εξελήφθη ως αφορμή για να παρελάσουν από τις οθόνες μας απίστευτες εμετικές και διχαστικές ανοησίες...


Κατά κανόνα πρόκειται γι ανθρώπους εμμονικούς και ανιστόρητους. Αυτό όμως έχει ελάχιστη σημασία, διότι όταν οι ανιστόρητοι σχολιασμοί μένουν αναπάντητοι, τότε καλλιεργείται η εντύπωση στο απληροφόρητο κοινό, πως η αλήθεια σκιάχτηκε μπροστά στο ψέμα και πως η ιστορία αποστομώθηκε από το θράσος και την αυθάδεια.

Προφανώς δεν συμβαίνει τίποτε από τα δυό. Για ορισμένους ανθρώπους είναι απόλυτο χάσιμο χρόνου το να ασχολείσαι μαζί τους, ωστόσο ορισμένες απαντήσεις ήταν απαραίτητο να δοθούν. 

Κυρίως για να μάθουμε άπαντες, πως με όσο φορτίο αληθοφάνειας και αν περιβληθεί το ψέμα, ψέμα ήταν, ψέμα θα παραμείνει, και μόνο η προσφυγή σε ιστορικές πηγές και στην λογική μπορεί να συμβάλει στην προσέγγιση της αλήθειας.

Με αφορμή λοιπόν ορισμένες αναρτήσεις μου, ως οφειλόμενο φόρο τιμής σε ένα σύμβολο της Ιστορίας, του Ελληνισμού και της Αντίστασης που έφυγε χθες, εμφανίστηκαν και πάλι τα γνωστά σαΐνια με τους...
διαχρονικούς τους εξυπνακισμούς, αλλά και με την παραδοσιακή τους ανικανότητα να συνειδητοποιήσουν πως όταν ασχολείται κανείς με την Εθνική Αντίσταση, δεν υπάρχει μέση οδός. 
Ή θα είσαι με αυτούς που έδωσαν την μάχη εναντίον του κατακτητή ή θα καθαγιάζεις έστω και άθελά σου το έγκλημα.
Πριν σας παρουσιάσω λοιπόν αυτούσια τα σχόλια στις σχετικές αναρτήσεις για να δείτε κωδικοποιημένα τους κύκλους που κάνει η ιστορία μαζί με την αμορφωσιά, θέλω να ξεκαθαρίσω για πολλοστή φορά πως δεν είμαι απολογητής ούτε της Αριστεράς ούτε της πολιτικής διαδρομής του Μανώλη Γλέζου για την οποία άλλωστε έχω πολλές και θεμελιώδεις ενστάσεις. Είναι όμως άλλο πράγμα αυτό και εντελώς διαφορετικό η αλήθεια και η ανάγκη του οφειλόμενου σεβασμού σε αυτήν. Πάμε λοιπόν να δούμε βήμα προς βήμα ορισμένους ενδιαφέροντες διαλόγους…

Η πρώτη μου ανάρτηση έλεγε: "Καλό ταξίδι..."

Τα σχόλια που ακολούθησαν έχουν ως εξής: 

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Εχασε η Βενετια βελονι............

    3

    • Kiriakos Kiriakopoulos χρηστος αθανασοπουλος Δεν τιμας την ιστορία αυτού του τόπου μιλώντας έτσι. Απαράδεκτος. Έφυγες

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ Kiriakos Kiriakopoulos Η ιστορια αυτου του τοπου ,εχει να πει πολλα για το αιμα που χυθηκε εξ αιτιας των κομουνιστων. Να τον θαυμασουμε σαν ανθρωπο ,ναι. για τα πολιτικα του αριστερα ιδεωδη,οχι ,μαθαμε πολλα απο τοτε.

      2

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: ΑΘΆΝΑΤΟΣ!

      Η εικόνα ίσως περιέχει: κείμενο που λέει "καλό ταξίδι"

      1

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: ΑΣ ΤΟΝ ΣΥΓΧΩΡΕΣΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΡΟΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ...

    1

  • Kiriakos Kiriakopoulos Δεν υποχρεωνεσαι να θαυμάσεις κανέναν. Όλοι έχουν άλλωστε δικαίωμα στην άγνοια ακόμη και της ιστορίας. Κανένας δεν σου ζήτησε να αποδεχτείς τις πολιτικές του επιλογές. Είμαι άλλωστε από αυτούς που προκαταβολικά δήλωσα την διαφωνία μου. Τους αγώνες τους αντιφασιστικους και τους αντικατοχικους ομως, είμαστε όλοι υποχρεωμένοι να τους σεβόμαστε 

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Θα συμφωνησω με την προλαλησασα κα 

    1


  • Kiriakos Kiriakopoulos Όταν φεύγουν οι αγωνιστές που κατέβασαν τη σημαία

    του 3ου Ράϊχ, πανηγυρίζουν όσοι ανεβάζουν τη σημαία
    του 4ου Ράϊχ.
    Γ. Αναγνωστάκος
    (το προσυπογράφω στο ακέραιο)

    1
    Απαντήστε...

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Εχασε ενα μεγαλο αριστερο κεφαλαιο. Πανε να κανεις παρεα τα πραγματικα συντροφια μανωλη. Καλο παράδεισο.

Η δεύτερη ανάρτησή μου έλεγε: "Με τους κομματικούς του προσεταιρισμούς & τις πολιτικές παλινωδίες του προφανώς δεν συμφωνούσα. Η διαδρομή, η ενασχόληση και η φυλάκισή του ωστόσο, έχει φορτίο ύψιστου συμβολισμού που δεν αποκαθηλώνεται. Κυρίως δεν αποκαθηλώνεται από τιποτένιους και ελάχιστους που δεν έχουν μέτρο... Δεν έχουν προορισμό... Και το μόνο που διαθέτουν είναι θράσος. Ένα θράσος που ακυρώνει την πατριδοκάπηλη μάσκα τους και αποκαλύπτει τον πραγματικό τους εαυτό. Καλό ταξίδι Μανώλη Γλέζο. Όποιος δεν ξέρει να τιμά τους νεκρούς που άφησαν κάτι ως παρακαταθήκη στην διαδρομή τους, έχει πεθάνει πριν από σένα αλλά δεν το ξέρει..."


Η τρίτη ανάρτησή μου έλεγε: "Θα το πω απλά. Μεγαλύτερη σκατοψυχιά από την εξύβριση νεκρού δεν υπάρχει. Ούτε με τις ανθρώπινες, ούτε με τις αξίες του Ελληνισμού μπορεί να έχει σχέση μια τέτοια εμετική και απαράδεκτη συμπεριφορά. Όπως επίσης δεν υπάρχει και μεγαλύτερη κατάντια, από το θράσος κάποιων που τολμούν να υβρίσουν αγωνιστή της Αντίστασης και του αντικατοχικού αγώνα. Την ιστορία κάποιων ανθρώπων, οι φτηνοί υβριστές τους δεν έχουν τα ούμπαλα ούτε ως όνειρο να την δουν χωρίς να τους φύγει το σκaτo απ' τον κwλο... Προσωπικά δεν θα ανεχτώ λοιπόν από κανέναν, τέτοια απαράδεκτη συμπεριφορά σε ανάρτησή μου. Θα διαγράφεται και θα μπλοκάρεται την ίδια στιγμή. Η φιλία ακόμη και η διαδικτυακή, δεν είναι υποχρεωτική. Όποιος δεν είναι διατεθειμένος να την σεβαστεί, ας φύγει μόνος του. Ανοχή σε κακοήθειες που μόνο στους ναζί παραπέμπουν δεν πρόκειται να υπάρξει. Ο καθένας δικαιούται να διαφωνεί. Τα όρια στο σεβασμό όμως είναι υποχρεωτικά για όλους μας. Καλό μεσημέρι...



Τα σχόλια που ακολούθησαν έχουν ως εξής: 


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Έχει ς απόλυτο δίκιο...ο ελληνικός πολιτισμός σέβεται και τους νεκρούς του εχθρου

    1


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: ΕΥΓΕ!!ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΥΓΕ.....

    1


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Τους κάθισε βαριά των αλητήριων:

    ΜΑΝΩΛΗΣ ΓΛΕΖΟΣ, 9/9/1922-30/3/2020, ΑΘΑΝΑΤΟΣ!

    Η προσφορά του Μανώλη Γλέζου στον αντιστασιακό αγώνα μέσα από τις γραμμές του ΕΑΜ-ΕΛΑΣ είναι γνωστή και η αποκαθήλωση της γερμανικής σημαίας με τον αγγυλωτό σταυρό από την Ακρόπολη η πλέον συμβολική πράξη.
    Είναι όμως υπέροχο ότι στάθηκε μέχρι το γέρμα της ζωής του ασυμβίβαστος λαϊκός αγωνιστής που βγήκε μπροστά να καταγγείλει τις νέες επιθέσεις κατά της πατρίδας μας από την ίδια ναζιστική φάρα και πρωτοστάτησε στον αγώνα κατά των μνημονίων υποδούλωσης και κατά της προδοτικής "συμφωνίας" για την Μακεδονία.

    Από άρθρο του,
    στην «Καθημερινή» (11.02.2018): "Υπογράφουν γραμμάτια που δεν μπορούν να εξοφλήσουν":
    «Πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι απέναντι στους γείτονες: ο κάθε λαός προσδιορίζεται από 1) τη γλώσσα του, 2) τα ήθη και τις κοινές παραδόσεις του, 3) τον τρόπο που θρησκεύεται, 4) τη θέλησή του να αποκτήσει εθνική ανεξαρτησία, 5) τη βούληση όλου του λαού και όχι ελαχίστων.
    Ενας λαός μπορεί να αυτοπροσδιορίζεται, χάνει όμως την επαφή με τη δική του ιστορία όταν ετεροπροσδιορίζεται. Βγάλτε λοιπόν από τον νου σας τη λέξη Μακεδονία με οποιαδήποτε μορφή και βάλτε αυτό που σας προσδιορίζει η ιστορία σας, η γλώσσα σας, τα ήθη και οι παραδόσεις σας, η θέληση για μια ειρηνική συνύπαρξη με όλους τους γείτονές σας, αυτό που εκφράζει το σύνολο του λαού σας και όχι μέρος αυτού».

    6

  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Απέκτησαν άποψη και οι νεάντερταλ 😠

    1


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: Αν είναι έτσι που τα λες τα πράγματα φίλε Κυριάκο

    τότε εγώ είμαι ένας σκατόψυχος

    αυτόν το άνθρωπο που αναφέρεσαι τον πίστεψα
    έδωσα μεγάλο αγώνα για να ξεκολλήσω τους συμπατριώτες μου
    από τα δυο τότε μεγάλα κόμματα πασοκ και νδ
    και να κάνουμε τον συριζα κυβέρνηση
    εξαιτίας κυρίως του βάρους του ονόματος του Γλέζου

    αυτός ο άνθρωπος πρόδωσε κάθε ελπίδα μας
    (όπως και ο υπόλοιπος ομοτράπεζος του
    κοινοβουλευτικός οχετός
    της αριστεροδεξιας και των άκρων της)
    για απελευθέρωση μας από την ε.ε και το ευρώ
    και συνέβαλε τα μέγιστα στην συνέχιση της γενοκτονίας
    που υφιστάμεθα ως λαός την τελευταία δεκαετία
    και μάλιστα από θεσμική θέση

    ακόμα και κάτι καλό να πρόσφερε στα νιάτα του
    όπως λέει και λαός μας
    τα στερνά τιμούν τα πρώτα …

    • Kiriakos Kiriakopoulos  Μανώλη τον εμπιστεύτηκες για όλα αυτά που οι περιφερόμενοι μικροψυχοι προσπαθούν να αποδείξουν ότι δεν υπήρξαν. Έχω γίνει απολύτως σαφής. Για την πολιτική του διαδρομή να τον κρίνουμε όλοι. Τον κρίναμε εν ζωή να τον κρίνουμε και όταν κλείσει το φέρετρο. Το να απομειωσουμε όμως τη δράση, του, τη στάση του, και να αμφισβητήσουμε τα ιστορικά γεγονότα, είναι απαράδεκτο. Εντελώς απαράδεκτο.

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ προς ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: κι αυτός έπεσε έξω, όπως κι εσύ κι εγώ. Και το παραδέχτηκε. Ο Τσίπρας ξεγέλασε ολόκληρη Ελλάδα.

      2
    Απαντήστε...


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: "Σκατοψυχιά η εξύβρισις νεκρού", ταιριάζει παντού, και στον Χίτλερ φερ ειπείν ή είναι επιλεκτικό κατά πώς μας βολεύει; Λυπάμαι, εάν κάποιος έκανε εγκλήματα στην ζωή του, θα τα αναφέρω κ μετά θάνατον.

    • Kiriakos Kiriakopoulos Η διάφορα είναι ότι ο Χίτλερ εισέβαλε στην πατρίδα μου και ανέβασε το σύμβολο του αίσχους στην Ακρόπολη ενώ ο Γλεζος έκανε αντίσταση και ύψωσε το σύμβολο της Ελλάδας. Καθείς λοιπόν εφ ώ ετάχθη.

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ προς Kiriakos Kiriakopoulos Αρα συμφωνείτε μαζί μου, η εξύβρισις νεκρού είναι επιλεκτική. Οσο για το τι έκανε ο Γλέζος στην Ακρόπολη, ας μην το αναλύσουμε τώρα. Ευχαριστώ.

    • Kiriakos Kiriakopoulos Μπορείτε να υμνήσετε τον Χίτλερ αν αυτό σας κανει να αισθανεστε ομορφότερα. Προφανώς ανιστόρητη συζητηση για την αντίσταση δεν θα κανω με κανέναν. Για τα αυτονόητα μίλησε μη μπορώντας να κάνει αλλιώς ακόμη και ο Γερμανός πρέσβης. Καλημερα σας

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ προς Kiriakos Kiriakopoulos Δεν υμνώ τον Χίτλερ, μην πετάτε την μπάλα στην κερκίδα, το άτοπον της φράσεώς σας κατέδειξα. Καλή συνέχεια.
    • Kiriakos Kiriakopoulos Κανένα άτοπο κυρία μου. Για τους εγκληματίες δεν υπάρχει και δεν μπορεί να υπάρξει έλεος από την ανθρωπότητα. Και μόνο που αποτολμάτε τέτοια σύγκριση, είναι φανερό το έωλο του συλλογισμού σας. Αυτό πια στις μέρες μας δεν το αποτολμούν ούτε οι Γερμανοί επισήμως. Δείτε τις δηλώσεις του Γερμανού πρέσβη και μην παρασύρεστε από κοντόφθαλμη εμπαθεια.                                                                 
Η τέταρτη ανάρτησή μου έλεγε: "Προσωπικά δεν με ξενίζουν οι κραυγές των χρυσαυγίτικων κλώνων, ούτε οι αθλιότητες των πρόθυμων να μιμηθούν τα έργα και τις ημέρες του δωσιλογισμού οι οποίοι φροντίζουν να επιδεικνύουν τις προθέσεις τους στην πρώτη ευκαιρία που τους δίνεται... Άλλωστε η κρίσιμη μάζα ανιστόρητων και ημιμαθών, είναι φανερό πως υπάρχει, και ελλείψει σοβαρότερης ενασχόλησης, δηλώνει διαθέσιμη να αναπαράξει αθλιότητες κάθε λογής... Αυτή άλλωστε είναι η χρησιμότητα των ανοήτων... Οι σημερινές αθλιότητες επιχειρούν να βάλουν στο στόχαστρο τον μακαρίτη πλέον Μανώλη Γλέζο. Ένα σύμβολο της πατρίδας μας, του αιώνα και της σύγχρονης ελληνικής ιστορίας.

Όχι για να επιδιώξουν μια σοβαρή συζήτηση για την ουσία ή και την αντιφατικότητα της πολιτικής του διαδρομής, πράγμα που θα ήταν πολιτικά θεμιτό και ενδεχομένως αναγκαίο να γίνει στον κατάλληλο χρόνο και όχι με το φέρετρο ακόμη ανοικτό, αλλά για να τολμήσουν να αμφισβητήσουν την αρτιότητα του χαρακτήρα του και το κρυστάλλινο της προσωπικότητάς του... Είναι κατάντια...

Οι κήρυκες του μίσους και του διχασμού, μέσα στο παραλήρημα του νοσηρού φανατισμού τους, πίστεψαν ότι μπορούν να αντιπαρατεθούν ηθικά με ένα σύμβολο που ξεχώρισε πρωτίστως για την σεμνότητά του... Μια σεμνότητα που δεν εξαργύρωσε στο φτηνό χρηματιστήριο της σύγχρονης εκφυλιστικής πολιτικής διεργασίας... Πίστεψαν ότι μπορούν να αντιπαρατεθούν από το θολό περιβάλλον της ημιμάθειας και της λούφας, σε έναν άνθρωπο που στα 19 του χρόνια, δεν είχε διλήμματα και ταλαντεύσεις παρά μονάχα έναν στόχο. Το πώς θα υπηρετήσει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο την τιμή και την αξιοπρέπεια της πατρίδας του, όταν οι πολιτικοί πρόγονοι και μέντορες των επικριτών του φορούσαν κουκούλες και κατέδιδαν συμπολίτες τους... Να αντιπαρατεθούν με κατασκευασμένα ψευδολογηματα σε έναν άνθρωπο, σύμβολο και ιστορία μαζί, που στα 16 χρόνια της συνολικής του φυλακής, και με δύο καταδίκες εις θάνατον, βασανίστηκε, εκβιάστηκε αλλά δεν έσκυψε το κεφάλι... Να αντιπαρατεθούν ηθικά σ' έναν άνθρωπο που είδε τον μικρότερο αδελφό του να εκτελείται από τους Γερμανούς, αλλά δεν υπέκυψε, και μέχρι τον θάνατό του συμβόλισε την διαχρονικότητα των εθνικών δικαίων απέναντι στο Ράιχ, τους απογόνους και τους σύγχρονους αβανταδόρους του.

Πόσο μικροί... Πόσο λίγοι... Αλλά και πόσο ανόητοι όλοι αυτοί, που αναζητούν επιχειρήματα στα χαλκεία του Χίου για να αντιπαρατεθούν στον άνθρωπο - σύμβολο του αγώνα, του πατριωτισμού και της σεμνότητας που ήξερε μόνο να δίνει και δεν εξαργύρωσε ποτέ, τίποτε και σε κανέναν... Ειλικρινά λυπάμαι και εξοργίζομαι με αυτόν τον ξεπεσμό...
Κ.Κ

Η πέμπτη ανάρτησή μου έλεγε: "Ο θάνατος του Γλέζου έφερε στον αφρό τα θλιβερά γεγονότα των βενιζελικών ταγμάτων στον Απείρανθο
Από @Τηλεμαχο Χορμοβιτη
Για την σφαγή της Απείρανθου : "Ποιός θυμάται σήμερα τη σφαγή της Απειράνθου ;
Δεκέμβριος 1916. Ο Βενιζέλος, για να βγάλει την Ελλάδα στον πόλεμο στο πλευρό των Αγγλογάλλων, έχει διασπάσει την χώρα και έχει σχηματίσει την κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης. Η φιλοβασιλική κυβέρνηση της Αθήνας επιμένει στη γραμμή της ουδετερότητας και οι κάτοικοι της πρωτεύουσας λιμοκτονούν εξαιτίας του αποκλεισμού του λιμανιού του Πειραιά από τα γαλλικά πλοία. Στο λιμάνι της Νάξου αποβιβάζονται βενιζελικές στρατιωτικές δυνάμεις, συνοδεία αγγλικού ανιχνευτικού αλιευτικού. Οι αρχές του νησιού, χωρίς να φέρουν καμιά αντίσταση, δηλώνουν ότι αναγνωρίζουν ως νόμιμη την κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης. Η κοινότητα της Απειράνθου, όμως, πιστή στην κυβέρνηση της Αθήνας και στον βασιλιά, αρνείται να υπογράψει το σχετικό πρωτόκολλο. Οι Βενιζελικοί στέλνουν στο χωριό τελεσίγραφο και προς ενίσχυσή τους καταφτάνουν στο νησί όλες οι στρατιωτικές δυνάμεις του Αιγαίου. Η Απείρανθος αρνείται να υποκύψει. Να πώς περιγράφονται τα γεγονότα που ακολούθησαν τον Ιανουάριο του 1917 στη μελέτη της ιστορικού Λουκίας Βαρθαλίτου :
"Στις 9 περίπου το πρωί το τορπιλοβόλο «Θέτις» από τον όρμο της Μουτσούνας άρχισε να βάλει κατά του χωριού· δεν είχε όμως ορατότητα και γι' αυτό οι βολές που έριξαν δεν έφεραν κανένα αποτέλεσμα. Ο δε υπολοχαγός Σαμαρτζής διέταξε τα πυρά ομαδόν με επαναληπτικά όπλα τύπου γκρα και ενός πολυβόλου, εναντίον του συγκεντρωμένου πλήθους που απείχε μόλις 80 περίπου βήματα από τους στρατιώτες. Κατόπιν με έφοδο ο στρατός μπήκε στο χωριό όπου συνέχισε τις βιαιότητες. Σκότωσαν με ξιφολόχη έξω από το σπίτι του το γέρο-Μπελιώτη, μέσα δε στο σπίτι του με χειρο­βομβίδα το Σταύρο Ν. Σταυριανό, όπως επίσης και τον Μιχαήλ Γρατσία ο οποίος τόλμησε να πει: «Βρε παιδιά, μα Τουρκιά μας ήβρηκε;». Εσύλησαν ακόμη αρκετούς, όπως το Δημήτρη Εμ. Βάσιλα, το Βασίλη Ιωαν. Καραπάτη και την Ειρήνη Εμ. Κώτσου της οποίας της έκοψαν το δάχτυλο για να αφαιρέσουν το δαχτυλίδι που φορούσε.
Το χωριό ολόκληρο, μετά την υπόδειξη του παπά Φραγκίσκου, σήκωσε λευκές σημαίες. Το αποτέλεσμα της σύγκρουσης ήταν 32 νεκροί και 44 πληγωμένοι, από τους ο­ποίους οι 15 έμειναν ανάπηροι. Μετά συνέλαβαν περίπου 120 άνδρες, οι οποίοι αφού περισυνέλεξαν τα πτώματα, τα έθαψαν σε κοινό λάκκο χωρίς καμιά θρησκευτική τελετή και, στη συνέχεια, φυλακί­στηκαν για μια βδομάδα στην εκκλησία. Απ' αυτούς 80 μεταφέρθηκαν στο Δημοτικό Σχολείο της Χώρας. Αφού κρατήθηκαν εκεί για δέκα περίπου ημέρες αποφυλακίστηκαν όλοι, εκτός από την κλάση του 1916 που τους επιστράτευσαν και τους έστειλαν στη Σύρο...Αμέσως μετά επεβλήθη στ' Απεράθου στρα­τιωτικός νόμος." ( http://zeidoron.blogspot.gr/2013/01/1917-32-15-29.html )
Μετά τη σφαγή (ανάμεσα στους νεκρούς υπήρχαν και πολλές γυναίκες και παιδιά) , η κοινότητα της Απειράνθου αναγκάστηκε να αναγνωρίσει την κυβέρνηση της Θεσσαλονίκης. Το ενδιαφέρον ειναι πως οι ίδιοι οι βενιζελικοί ποτέ δεν θα αρνηθούν αυτά τα γεγονότα αλλά θα δικαιολογηθούν λέγοντας πως οι ντόπιοι ...παρασύρθηκαν απο τους βασιλικούς. Φυσικά για τη σφαγή αυτή δεν θα διαβάσετε σε κανένα σχολικό βιβλίο και ελάχιστοι την θυμούνται σήμερα (μόνο οι κάτοικοι της Απειράνθου, που εξέφρασαν τον πόνο τους, μέσα από δίστιχα , όπως το συνηθίζουν). Βλέπετε, ο Ελεύθεριος Βενιζέλος θεωρείται υπεράνω κριτικής από το επίσημο κρατος και τους καθεστωτικούς ιστορικούς και ποτέ δεν θα επέτρεπαν να φανούν τέτοιες κατακόκκινες κηλίδες στην αγιογραφία του Εθνάρχη.
(Εδώ μπορείτε να διαβάσετε τα ονόματα των νεκρών, που περιλαμβάνουν από παιδιά 12 ετών μέχρι και γέροντες 72 ετών"

Τα σχόλια έχουν ως εξής:


ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Κατά τα άλλα διδασκόμαστε ιστορία....

2

  • Kiriakos Kiriakopoulos προς ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: Το κακό Ανθή μου είναι ότι ανάμεσά μας υπάρχουν πολλοί που τσαλαβουτάνε στις διαδόσεις και δεν προσπαθούν να έχουν πρόσβαση σε αυτό που μας στερούν

    2


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ προς Kiriakos Kiriakopoulos: συμφωνώ απόλυτα! Αυτοί μια χαρά κάνουν τη δουλειά τους, είτε σκόπιμα είτε από ημιμάθεια.

    Τελικά μόνοι μας πρέπει να αναζητούμε και να μαθαίνουμε.

    1

  • Kiriakos Kiriakopoulos έτσι...

    1
  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: ενα αναξιοπιστο αρθρο χωρις εγκυρες πυγες εαν ηταν ετσι θα το εγραφαν ιστορικοι υαπαρχουν παρα πολυ αριστεροι πανεπιστιμιακοι καθηγητες ,αυτο που εχει καταγρεμενο η ιστορια ειναι πως οι αριστεροι ξεκινησαν το εμφυλιο και βαλανε να σκοτωθουν και μεταξυ τους οικογενειες να καταβενουν απο τα βουνα να βιαζουν να κλεβουν και να ξεκλυριζουν οικογενειες ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ καναν οτι και ο χιτλερ η ντροπη της ελλαδος διχασανε τη χωρα και τραβηξε τα πανδηνα ,που βρηκανε οπλα πιος τους εδωσε το δικαιωμα πολεμο με τον στρατο ,ως και την συμφωνια της βαρκιζας δεν σεβαστηκαν και δεν κρατησαν .


  • 2

    ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ προς ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ: Βλέπω Troula κερνάει Δημητρούλα πίνει. Διάλεξε καλή μου, γκαρσόνα είσαι για πελάτισσα; Εν τω μεταξύ, τσάκω και μια μισηοκά.
  • Kiriakos Kiriakopoulos Άκου tourla, εκεί που διαβάζεις εσύ ιστορία δεν γραφουν ιστορικοί αλλά σαλταδόροι και φαφλαταδες σαν τον Χίο. Οι ιστορικοί έχουν σαφέστατα περιγράψει τον εθνικό διχασμό ως ιστορικό φαινόμενο της περιόδου στην βάση του οποίου συνέβησαν όχι μονάχα το συγκεκριμένο αλλά πάμπολλα γεγονότα της εποχής. Έχουν επίσης περιγράψει με σαφήνεια το πώς... Από ποιους... Και για ποιους ακριβώς λόγους σύρθηκε η πατρίδα μας στην μικρασιατική εκστρατεία και εν τέλει καταστροφή. Όπως εχουν καταγράψει και τον ρόλο του Σκόμπυ στην έναρξη του ελληνικού εμφυλίου. Δεν θα ανακαλύψουμε σήμερα την ιστορία ούτε θα την ευτελισουμε με σχολιάκια στο fb. Να με συγχωρεί η χάρη σου. Αρκεσου σε σχόλια για ότι γνωρίζεις και μην τσαλαβουτάς σε οτιδήποτε, ειδικά αν πρόκειται για γεγονότα ιστορικά. Η ημιμάθεια ή η αμάθεια δεν είναι έγκλημα. Το θράσος όμως είναι πρόκληση. Άσε λοιπόν το παραλήρημα της αμάθειας και του μίσους για αλλού. Ευχαριστώ


Η έκτη ανάρτησή μου: "Δύσκολες μέρες. Ας αξιοποιήσουμε τουλάχιστον το θάνατο ενός συμβόλου για την ενότητα του λαού. Απομονώστε τα σκύβαλα του μίσους που επενδύουν στην ημιμάθεια για να διχάσουν."


Η έβδομη ανάρτησή μου: "Πικάσο, Καμύ, Σαρτρ, παγκόσμιοι ηγέτες & διεθνές κίνημα, όλοι ξεγελάστηκαν απ τον "προδότη" Γλέζο. Μοναδικοί "βράχοι" πατριωτισμού είναι ο Χίος, το ΜΑΚΕΛΕΙΟ & κλώνοι Χ.Α. tragic..."



Η όγδοη ανάρτησή μου με αφορμή το εμετικό σχόλιο του Χρυσαυγίτη Παππά: "Ντρέπεται ακόμη και η ντροπή με τέτοια κατάντια... Συγχαρητήρια σε όσους επέλεξαν να βαδίσουν στα χνάρια του, και στην απροκάλυπτη επιλογή του να είναι απολογητής και δεκανίκι του ναζισμού..."



Η ένατη ανάρτησή μου: "Λέει ο άλλος ο Πονηρίδης με 200 δράμια δανεική μαγκιά. "Να πάω κι εγώ να προσκυνήσω τον τάφο του Χότζα να με κάνετε ήρωα"... Να πας χλιμίτζουρα. Και μόλις γυρίσεις, στήσε και μια αντάρτικη ομάδα αποφασισμένων να πεταχτείτε μέχρι την Κύπρο να ανακτήσετε μερικά εδάφη απ' τον Αττίλα και φυσικά προγραμμάτισε να κατεβάσεις το σύμβολο της κατοχής από τον ιστό στον οποίο πυροβόλησαν τον Σολωμό. Και μετά βεβαίως να σε κάνουμε ήρωα... Τις ποuστιες τις ξέρεις καλά αλλά οι ήρωες δεν γίνονται κατά απονομή γελοίε..."

Η δέκατη ανάρτησή μου: "Όπως αντιλαμβάνεστε κύριοι, ο δωσιλογισμός της ακροδεξιάς δεν ήταν ιστορικό λάθος. Ιστορικός ρόλος ήταν γραμμένος στο DNA της."

Τα σχόλια που ακολούθησαν: 


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ προς Kiriakos Kiriakopoulos: πες μας ενα καλο της αριστερας?

    1
    Διαγραφή ή απόκρυψη


  • Kiriakos Kiriakopoulos: Κατ αρχήν μια συμβουλή. Όταν δεν μπορεί κάποιος να αποδείξει ότι είναι ο ίδιος καλός, το να καταφεύγει στον ισχυρισμό ότι όλοι οι άλλοι είναι τα ίδια σκατά με κείνον, δεν συνιστά ανωτερότητα αλλά ομολογία κατάντιας και μάλιστα απερίφραστη. Πάμε τώρα και στο ερώτημά σου...

    Το ότι υπήρξε αυτή (η Αριστερά δηλαδή) ο κύριος αιμοδότης και οργανωτής του έπους της Εθνικής Αντίστασης, είναι το σημαντικότερο...
    Το ότι αυτή η Αριστερά, έβγαλε ανιδιοτελείς ήρωες σαν τον Σουκατζίδη και τον Γλέζο, και όχι τσόγλανους που φορούσαν κουκούλα και κατέδιδαν συμπατριώτες τους στους ναζί, είναι κάτι που δεν μπορείς ούτε να φανταστείς την σπουδαιότητά του...
    Το ότι το παγκόσμιο κίνημα υπεράσπισης του Ελληνισμού εκείνης της εποχής, εκφράστηκε με διεθνείς πρωτοβουλίες στήριξης αγωνιστών της Αριστεράς απέναντι στην αθλιότητα του κράτους των δωσίλογων, είναι το μέρος της ιστορίας που προφανώς δεν ξέρεις, γιατί αυτή η ιστορία δεν γράφτηκε με κραυγές και ασυναρτησίες αλλά με την ψυχή των ανθρώπων. Αυτά εν ολίγοις...

    3
    Επεξεργασία ή διαγραφή


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ:  Πεσμας και για το παιδομάζωμα

    1
    Διαγραφή ή απόκρυψη


    • Kiriakos Kiriakopoulos Δεν θα κάνω εδώ μαθήματα ιστορίας φίλε. Η ανάρτηση αφορά το δωσιλογισμό. Επ αυτού έχεις να πεις κάτι?
      Επεξεργασία ή διαγραφή

    Απαντήστε...


  • ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ: αν προσεξουμε θα δουμε συμπεριφορες καποιων σημερα να ειναι καρμποναρισμενες με της εποχης εκεινης.
    Διαγραφή ή απόκρυψη


  • Kiriakos Kiriakopoulos Προφανώς Τριαντάφυλλε. Αυτά δεν αλλάζουν. Κύκλους κάνει η ιστορία, κύκλους και η αμορφωσιά. Νομίζει ο καθένας ότι μπαίνει εδώ, πετά μια εξυπνάδα και θα κάθεται κάποιος να του απαντά για πράγματα που ούτε θα διαβάσει ούτε και θα καταλάβει. Αν θέλει ο παραπάνω κύριος να μάθει για το παιδομάζωμα, θα του συνιστούσα δυο ενδιαφέροντα βιβλία: Το ένα είναι «Το παιδομάζωμα και ποιοι φοβούνται την αλήθεια» του Δημήτρη Σέρβου και το άλλο είναι η «Ιστορία (κωμικοτραγική) του νεοελληνικού κράτους» του Βασίλη Ραφαηλίδη.

    Κατά τα λοιπά, να πληροφορήσουμε και τους αναγνώστες πως σύμφωνα με δημοσιεύματα των Αμερικανών, 4000 δολάρια το κεφάλι πουλήθηκαν πάνω από 15.000 παιδιά με το παιδομάζωμα της Φρειδερίκης, για το οποίο κάποιοι κύριοι, ούτε είδαν ούτε ακουσαν τίποτε. Πιάνουν απλώς λέξεις, τις αμολάνε στον ανεμιστήρα και ότι κάτσει. Έτσι όμως δεν γράφεται ιστορία και δεν γίνεται πολιτική...
    Επεξεργασία ή διαγραφή


    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ: """"Όταν δεν μπορεί κάποιος να αποδείξει ότι είναι ο ίδιος καλός, το να καταφεύγει στον ισχυρισμό ότι όλοι οι άλλοι είναι τα ίδια σκατά με κείνον, δεν συνιστά ανωτερότητα αλλά ομολογία κατάντιας και μάλιστα απερίφραστη"""ΕΓΡΑΨΕς!!!!!!!ακριβώς αυτό.....[Γιά τό παιδομάζωμα διαφωνώ,αλλά δεν εχει σημασια ουτε καί αξία,διότι αλλο ειναι το θέμα της ανάρτησης....σωστη η πληροφορία για τα ορφανα και την ανασσα]

      1
      Διαγραφή ή απόκρυψη


    • Kiriakos Kiriakopoulos Φωτεινή μου κάθε διαφωνία είναι σεβαστή και είναι κίνητρο για διάλογο. Με το θράσος και την κακοήθεια έχω θέμα. Όχι με τη διαφωνία. Άλλωστε απο την αρχή ξεκαθάρισα ότι δεν διεκδικώ το ρόλο του απολογητή για την πολιτική διαδρομή του συγχωρεμένου του Γλέζου. Η ιστορική αλήθεια όμως δεν παραγράφεται και τα πραγματικά περιστατικά ουδείς δικαιούται να τα φτύνει

      1
      Επεξεργασία ή διαγραφή

    • ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ προς Kiriakos Kiriakopoulos βεβαίως!!!συμφωνω...και μ αρέσει που πάντα εισαι ξεκάθαρος και με ωραίο κατανοητό λόγο.....

Τους αυθεντικούς διαλόγους θα τους βρείτε στην σελίδα μου στο FB. Αυτή είναι κύριοι η εικόνα του διχασμού 70 χρόνια μετά την λήξη του εμφυλίου. Εμπάθεια, εξυπνακισμοί, ιστορική αμορφωσιά και επιθέσεις. Και ο λόγος: Επειδή τολμήσαμε να πούμε το αυτονόητο. Ότι δηλαδή μια εθνική στάση ευθύνης που δημιούργησε παγκόσμιο κίνημα συμπαράστασης, θα πρέπει να αντιμετωπίζεται από τους Έλληνες πολίτες με τον οφειλόμενο σεβασμό. Το πατριδοκάπηλο ακροδεξιό μίσος όμως, δεν γνωρίζει τι σημαίνει να τιμάς ήρωες.Ξέρει μονάχα να συκοφαντεί, να ψευδολογεί και να καθυβρίζει αντιπάλους. Ο καθένας ας βγάλει τα συμπεράσματά του...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου