Η παιδεία μας εδώ και χρόνια βρίσκεται στο γύψο θανάσιμα πληγωμένη. Δεν οφείλεται στο βαθύ παρελθόν, αλλά σε όλους αυτούς που αγωνίστηκαν να απαλλαχθεί η χώρα μας από τους βρικόλακες και μετατράπηκαν σε χειρότερα, σύγχρονα βαμπίρ...
μέλους της ΠΓ της ΔΗ.ΠΟΣ «ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΕΛΛΑΔΑ»
Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα μωρά βαμπίρ, τους υποτιθέμενους εθνικιστές, που έδραξαν της ευκαιρίας να εμφανιστούν και να βροντοφωνάξουν την ιδεολογία των προγόνων, ομοϊδεατών τους χάριν της "αγάπης τους για τη χώρα" μας.
Βέβαια είναι μεταλλαγμένα και καλά καμουφλαρισμένα στους μανδύες άλλων κομματικών μηχανισμών εκμεταλλευόμενα το δημοκρατικό δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. Έτσι με αυτό τον τρόπο ροκανίζουν και το πολίτευμα της δημοκρατίας, το μοναδικό στον κόσμο στο οποίο έχουν λόγο και δικαίωμα συμμετοχής όλοι.
Βέβαια δεν πρέπει να ξεχνάμε και τα βαμπίρ του αριστερόστροφου φασισμού που και αυτοί ανήκουν στην ίδια συνομοταξία, απλά είναι η άλλη όψη του ίδιου νομίσματος. Όμως ας έρθουμε στα τις παιδείας.
Είχαμε τα προεκλογικά πυροτεχνήματα-σημαίες της κατάργησης του ασύλου και της επιλογής σημαιοφόρων τα οποία και τα πραγματοποίησαν ώστε να...
φανούν συνεπείς των πράξεων τους. Έ, και λοιπόν... Λύθηκαν ως δια μαγείας όλα τα άλλα; Όχι βέβαια τίποτα δεν λύθηκε, αυξάνονται και πληθύνονται.
Την ευθύνη δεν φέρουν μόνο οι εκάστοτε πολιτικοί, την φέρουν οι ίδιοι οι εκπαιδευτικοί και ειδικά αυτοί που είναι εκλεγμένοι ως συνδικαλιστικά όργανα, έρχονται σε επαφή και συνδιαλέγονται με τα ανώτατα στελέχη.
Εκείνο που έχω να παρατηρήσω, όμως με βεβαιότητα είναι ότι η πλειοψηφία των μάχιμων εκπαιδευτικών δουλεύουν σιωπηλά, με πάθος και χωρίς φανφάρες, μέσα στην τάξη. Φροντίζουν να μην απουσιάζουν από το έργο τους και τιμούν τόσο το πρακτικό όσο και το ηθικό μέρος της δουλειάς τους.
Τα βασικά εργαλεία των εκπαιδευτικών τα βιβλία έχουν ανατεθεί να συντάσσονται από ομάδες εκπαιδευτικών που δεν έχουν σχέση με την πραγματική έννοια και υπόσταση του ελληνικού σχολείου. Πρέπει επιτέλους κάποιοι να καταλάβουν ότι άλλο είναι τα βιβλία που απευθύνονται σε μαθητές δημόσιων ιδρυμάτων και άλλο τα βιβλία προς εμπορική χρήση.
Όποιος θέλει να βγάλει χρήματα από την έκδοση βιβλίων –απόλυτα σεβαστό- ας αφήσει το δημόσιο και ας ασχοληθεί με το ιδιωτικό στίβο που είναι σίγουρα πολύ δύσκολος . Δεχόμαστε την εισβολή ξένων από τριτοκοσμικές χώρες με χαμηλό μορφωτικό και όχι μόνο επίπεδο και τους βάζουν μέσα στις ήδη σχολικές υποδομές χωρίς να υπολογίζουν το υπάρχων έμψυχο δυναμικό, μαθητές και δασκάλους. Υπάρχει μάλιστα η απαίτηση να προσαρμοστούν στα δεδομένα των νέων εισβολέων.
Εδώ θα θυμίσω ότι οι έλληνες όταν ξενιτεύονταν στη Γερμανία περνούσαν ένα σωρό δοκιμασίες μέχρι να γίνουν δεκτοί στο σύστημά τους.
Η ιστορία μας θα πρέπει να καταλάβουν κάποιοι δεν αλλοιώνεται, δεν αλλάζει. Αν νομίζουν ότι θα γράψουν ιστορία επί πληρωμής είναι βαθειά νυχτωμένοι. Ας βρούνε καλύτερα άλλο τρόπο. Η συνείδηση κάποιων ανθρώπων μπορεί να διαπλάθεται με βάση το χρήμα όχι όμως της πλειοψηφίας.
Οι Έλληνες στον πλανήτη γη έχουμε ιστορία χιλιάδων χρόνων, όσοι και αν προσπάθησαν να την αλλοιώσουν δεν τα κατάφεραν. Όπως επίσης όσοι δεν εγκατέλειψαν τον ελλαδικό χώρο ποτέ, αποτέλεσαν την συμπαγή μάζα που υποδεικνύει την ελληνικότητα του χώρου αυτού. Όσο για τις κακουχίες που πέρασαν και που είναι γνωστές δεν τους πτόησαν ποτέ, όσο και αν τους πόνεσαν, πολλές φορές ανεπανόρθωτα.
Πρέπει να καταλάβουν όλοι ότι ο Έλληνας δάσκαλος είναι Έλληνας, θα διδάξει την ελληνική γλώσσα, την ελληνική ιστορία, τη χριστιανική θρησκεία με βάση τον ελληνισμό, όλα τα μαθήματα στην ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΛΩΣΣΑ.
Πρέπει να τον βοηθήσουμε και όπου είναι αναγκαίο τον αληθινό δάσκαλο να τον προστατέψουμε. Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι είναι πάντα τα πρώτα θύματα. (Θυμίζω εδώ το Μακεδονικό αγώνα, παπάδες και δάσκαλοι).
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου